Tisdag

Ligger nu i min säng och slöar. Har kommit in från en prommis med Empan för inte allt för länge sen. Vi gick på isen efter isvägen. Det var fullt med snö så det var enda alternativet. Blev hemma från skolan idag pga mens värk, samt så är min mage inte direkt i den perfekta formen överhuvudtaget. Har suttit och kollat på massa grejs som jag skulle vilja ha, men det blir väl inget av det, fattig som man är. Men fyller ju år snart: 18 mars. så då får man väl sig iaf en liten slant. men kommer ju dock att försvinna direkt. Det är så svårt att hålla i pengarna när man vill ha så mycket. Men nu ska jag gå och göra lite nytta. Mitt rum ser ut som f a n.

JAg tänkte lägga upp bilder på det jag behöver,samt från prommisen idag men bloggen tycker inte om mig idag, så det får bli en annan dag.

Puss





Kommentarer
Marielle

Tack vicki :-) Jag gillar dem faktikt!

2009-02-24 @ 15:58:00
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0