Tisdag

Idag gick jag dagen ut!
Det var ändå rätt slött.
 
Fan vad jag är less på mitt hår. Jag vill att det ska växa.
Går inte att göra någonting alls av det. Får bosätta mig i svans tills det når ner till axlarna iaf.
. Har även gjort slingor. duger väl? men en aning olika nyanser.
Ska bli blond igen. Vill vara det nu, men de är ett sånt helvete att få det blont från mörkt.

Ledsna miner fortsätter =
 syslöjds prov på torsdag. suck* materiallära blir det.
Sedan So prov nästa torsdag? Andra världskriget! OMY?
Och sedan ska väl Tomas pressa in ett NO prov oxå innan lovet. ( Genetiken) 
Det är typ de största prov vi har i No! Sägs det iallafall.
Känner svetten rinna. Vi har kört på rätt mjukt nu här efter jul.
Men nu j*vlar brinner de issi rövva på dom.

Idag blir det att fortsätta med min "plan" inom träning.
Skippade det igår (a) haha! Så det blir nystart idag. Hoppas jag !

I morgon blir det Spinning med "Svärmor & Svärfar"  Och min sötnos :)
Skönt!

Men nu ska jag plugga & Träna.
Ses!





old




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0