sunday

Hade hoppats på att jag skulle kunna skriva " sunny day " Men det får man nog allt vänta på.
Helt sjukt hur sommar sugen man är. blir påmind varenda gång man kikar ut genom fönstret.

Har tänkt att skriva ett andra inlägg rätt länge nu, men har fastnat på massa annat.
Trodde Beck började kl 8 så gick till tv:n. Men 9 var det, och nu is jag fan inte gå tillbaka!
Så jag lägger mig tidigt och ser en film istället tills jag somnar. Gud vad skönt det lät. Visst?
Ja så får det bli.

Jag har gjort en Smoothie för inte så länge sen. Blev rätt lyckad

2 1/2 dl Yoghurt
1/2 - 1 Banan
1-2 dl hallon eller jordgubbar

 Det är lite olika, jag "hoffta" bara tills det blev ätbart. Inte direkt något speciellt recept.

Filmen jag tänker se heter : Private Valentine, Blonde dangerous. Något i den stilen iaf. Får återkomma med om den är sevärd!

För övrigt så tycker jag att (ni som inte har något att se). Så tycker jag att ni ska tanka serierna, oth, oc , gossip girl och 90210. Super serier jag kan rekommendera. ¨

Nu hoppar jag i sängen puss.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0