Söndag

Orkade inte skriva igår, Vi bakade som tok och flottade ! Var en riktig höjdarkväll&morgon. 
När sista man lämnat lyan kom anton och hans far och hämta mig. Vi gjorde inte så mkt till en början. Vid 7 tiden for vi och skriskade på baskeri skolan. Orre Morre kom oxå. Fick mig bra många skratt av den pojken haha! Han såg ut som en svajjande banan ( han är lånnnnggg ) Och inte speciellt bra på skriskor. Så kul hade jag HAHA! 

Idag har vi bara tagit det lugnt, Gick ut och lekte med söt vovvarna, Kastade leksaker i 1 meter djup snö och dom sprang som galningar och försökte hitta benen. Rätt underhållande. Men man kunde ju inte ta kål på dom så vi gick in efter en stund. Mamma kom och hämtade mig eftersom att jag skulle på spinning, Men det första jag får veta när ja kmr hem är att det blivit inställt. Värt !

Ja så nu har jag ingenting å göra. får väl plugga......


Rekordnaglarna gick av i bilolycka

Foto: AP

Hade 8,5 meter långa naglar

Amerikanskan Lee Redmond har i åratal haft världens längsta naglar. Nu har hennes 8,5 meter långa dyrgripar blivit avbrutna en bilolycka.

Lee Redmond från Salt Lake City i Utah har inte klippt sina naglar sedan 1979. Hon fick dem registrerade som världens längsta i Guiness rekordbok – men nu har de gått av.

– Naglarna är så förstörda att de inte går att reparera, uppger Guiness Rekordbok.

Under åren har hon blivit känd för naglarna och de har blivit en del av hennes identitet.

Men i en bilolycka i tisdags föll Lee Redmond ut ur sin stadsjeep och naglarna bröts av, enligt BBC.

Blir fullt återställd

Lee skadades själv svårt i olyckan och fick föras till sjukhus, men hon väntas bli fullt återställd.

För lokaltidningen Deseret News har Lee berättat att hon har kunnat leva som vanligt – dammsuga, städa och köra bil – trots de länga naglarna.

Hon har även kunnat ta hand om sin alzheimerdrabbade man utan problem.

Har inte sagt när

Lee Redmond har tidigare sagt att hon nog kommer att klippa av naglarna en dag – men aldrig svarat på frågan när.

Guiness rekordbok har sagt att hon varit en "fantastisk ambassadör" för naglarna, och att de var en grundläggande del av hennes liv och unika karaktär.

 

Mysigt värre?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0