Onsdag

Idag är det en bra dag! Har endast haft nationella  idag så jag slutade kring kvart över tio. Men jag fick dock inte veta att jag slutade förrän vid halv 12. Satt i matsalen med Eve och Amanda och surrade om allt & massa till.
 Sedan tog Jag, Ida & katta bussen hemåt. Så nu har jag bara hunnit plocka undan lite i köket och fikat lite. 
Ska nog gå och se tv och läsa lite biologi tills Anton och mamma kommer hem. 
Vi ska äta gomat idag! Kingen (jag) ska laga Kyckling med Jättegod sås (kattas recept) och bandspaghetti + sallad. Suuuper gott ska det bli ! Efter det ska nog jag och Ante gå ut en sväng, duscha/basta och sedan mysa till 
Australia / The girl next door. Får se vilken han går med på att se.

Och imorgon är det ju fredag, vad ska man göra då?
Anton ska nog hem och fixa sin skoter så då sitter man här helt alone! 
Nä nog hittar jag säkert på någonting!

Nu: Tvn

Cya





Kommentarer
Ida

VIGI LILLA DET ÄR TORSDAG IDAG!!!!!!=D

2009-02-05 @ 17:43:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0