Onsdag nr2

Hej, jag sitter nu på våran egna dator. Vilket suger. Okej den duger. WTF Tangentbordet är totally messed up! Knappar är typ über samå om man gämför med mac'en. Plus att dom låter som ett psyke. Jag tkr så grymt sund om mig själv.
Men what the hell. I'll be fine! Min kille ska beställa nå kläder här nån dag. Så jags ka passa på att beställa en tunika på samma veva. Den kostar bara 99kr. Grymt!
Men frågan är vilken färg? ska snöra upp bild så kan ni hjälpa mig, right?
Fäll en comment på vilken ni tkr är snyggast.


Såhär ser den ut på!......................................Vilken färg?


Och btw. Min "hemliga beundrare" vem du nu än är. Du får gärna avslöja dig ;)
Om du nu vill att jag ska fortsätta skriva så kan du ju dra hit lite läsare.
För jag känner mig inte direkt så motiverad med min låga statistik över läsare.
Så det ligger på dina axlar nu ;)
Haha, ha det bra! Sov gott

HAHA bra att min "hemliga beundrare" är IDA EKMAN!
Jag som trodde det var en riktig en :( buhu!


Kommentarer
ida

ljusgrå

2009-02-27 @ 12:53:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0