Onsdag

Måste bara börja med att this is not my day. Fick ett samtal från min mentor. Det innehöll typ det här : Hej, det är så att mac datorn ska lämnas in i morgon. blablablbbalablala. Gråt*
Vad ska jag göra nu, jag har ju vänt tillbaka mitt liv med dator. Ska jag nu måsta vända tillbaka det igen till hur jag hade det förut? Visst, vi har en dator hemma. Men den duger inte till någonting alls. Senså funkar inte ens ljudet. Och alla saker jag har på denna, lite jobbigt att skicka över dom till den andra. Det är ju a lot of shit som jag har samlat på mig under de senaste 45 dagarna. Dock känns det som att jag haft den hur länge som helst. Den har som blivit en del av mitt liv.

För övrigt så har jag varit hemma idag igen, har legat i sängen sen halv 10 i morse och sett Laguna beach. På de hela 7 timmarna jag sett det så har jag hunnit med 1a säsong + 6 avsnitt på säsong 2. Blir att se de resten 11 ikväll innan jag lämnar in datorn. Men efter att jag sett dessa avsnitt gick jag ocg tog en HOT dusch, en aningen för hot dusch skulle jag nog säga. Eftersom jag kände mig lite svimfärdig när jag tog på mig handduken. Skyndade mig till mitt rum ifall det skulle slockna. Det är rätt scary. Har hänt tidigare och vill inte vara med om det igen. Det är som en totally blackout.

Nåja, här kmr saker som jag behöver. Så det är bara skicka det med posten om ni har lust ;) just kidding.



By the way, eftersom de tar min dator ifrån mig så kmr jag ju bli allt mindre social än vad jag redan varit, men sluta inte kika in här. För jag ska försöka skriva ett om dagen iaf på den andra. OM den nu fortfarande tycker om mig!
Nu kmr mamma med lite mat, så jag ska klä på mig och käka lite.
Ha det bra Puss!
Puss


Kommentarer
"hemlig beundrare"

Noooooooooh!!!! cut... tkr om din blogg, och jag tror verkligen inte att du vet vem jag är;)

2009-02-25 @ 21:14:47
Vicki

Nej det vet jag verkligen inte ;) men du får mer än gärna avslöja det, haha :)

2009-02-25 @ 21:51:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0