Måndag

Skulle ju vara torsdag på förra, sry!
Idag vart skoldagen inte allt för lång. for hem kring kvart över åtta.
Mådde skit! Så jag for hem, la mig i sängen och såg två filmer.
Sedan gick jag upp och städade lite, Empi förbi en sväng. Miss u girl!
Vi pratade på och sedan slog vi oss ner och såg What happens in vegas!
Hon for sedan för att äta hos sin farmor. Så jag sitter nu här själv och väntar på mami.
Hon ska och köpa slingfärg till mig när hon slutat. 

Jag vet inte vad som händer.
Jag drömmer hela tiden.
Drömmar som ger mig ångest.
Jag vill inte stiga upp.
När jag gör det är dom glömda.
Men är tillbaka nästa morgon.

Jag har bestämt mig för att börja träna mage + rumpa ( i första hand) bara så ni vet, så ni kan ju peppa mig. För det kommer inte gå bra!
Start: Idag

Vi hörs!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0