Make your body work

Sitter nu här mätt och belåten efter en god middag. Har gjort en liten mix sallad med:
Kyckling, sallad, gurka, paprika, vindruvor, och sås. Den fick en 6/10. Jag skylle det på kycklingen. Den smakade inte riktigt supergott. 
Min mamma for med mormor på NSK för att fika lite semlor åsånt de bjuder på. Så då ska jag snatta en liten smakbit av mammas special semlor hon köper på Lasarettet. Dom har bytt ut mandelmassan mot marsan sås. 10 ggr godare.
Jag äter egentligen inte semlor, men måste smaka mig en tugga iaf. Det är ju trots allt fetdagen idag.
Efter att jag gjort det ska jag plugga lite matte eftersom vi har prov i morgon. Efter det är det Linda Rosing på 5an kl 8. Då ska det ses. 5 an för er som har lust att kika.

Nu är jag less, det är andra gången idag det inte går att lägga upp bilder.
Men nu MATTE. Vi hörs


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0