If you wanna get high

Sitter jag och lyssnar på, ni vet väl vilken jag menar?
Hittade en skiva från i sommar.

Medans jag städade kom mormor med mat, Potatisgratäng och kött + bea.
Suuuuper gott. Men medans jag satt där själv och åt så kände jag mig så jäklans ensam.
Nästan så att jag blev deprimerad. Tänk när man flyttar hemifrån ( om man bor själv ) så sitter man där nästan varje dag iaf, helt själv och äter. Fyfan vad deprimerande. Jag tycker inte om det här med att äta själv. Jag kan bli helt knäsvag och vilja gråta om jag ser en gamling sitta och äta. Bara för att den t.e.x har fått lite mat runt munnen som den inte märker.
Och jag menar inte för att de " är pinsamt" lr nå sånt. Utan att hon/han ser så sorglig ut då. Ser så ensamt ut. Äh ni kanske inte fattar hur jag menar. Men fan så ledsna dom kan se ut alltså :( blä! Är det någon som känner samma ? haha, alltså som förstår hur jag menar.

Jaja, för att inte prata om det så har jag städat mitt rum idag. Dammtorkat t.o.m, inte likt mig. Tog oxå en åktur med dammsugaren i köket, hallen & vardagsrummet. funderar på om jag ska ta och vaska/skura lite. Känns jobbigt, men värt är de ;) Efter det blir det iallafall att plugga till matteprov. Och sen kmr nog empan och bakar med mig? Idag blir det Vaniljbullar. Mums! Nog för att jag ska inte äta så många, kanske 2-3? Får ge bort haha, för annars kmr jag och mamma bara vräka i oss. Vill någon ha?

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0