This time.

Igår gjorde jag inte mycket. Fick något ryck vid 4 att jag skulle till Luleå ( och vara med Vickan & Fanny, fast  Fanny dissa) Stressade och for med 5 bussen. När jag väl kom dit. insåg vi båda två hur tråkigt vi kommer ha det. Så vi åkte tillbaka till Kalix 1,5h senare. Hur det kom sig..

Jag: Vad fan ska vi göra ikv?
Vickan: Jag vetinte.
Jag: Vi far till kalix.. ( på skämt)
Vickan: Ska vi de? Jag är fan på..
Skratt*

Dock fick jag sedan övertala henne lite. Men vi tog oss.
När vi kom till kalix var klockan 10 på kvällen.
Adam hade förfest där Reggo, Vicko & Madde var. Pratade lite men gick sedan till Ricke.
Var inte alls på humör för fulla människor.
Vi gjorde mat och gick & la oss.
Tappade tyvärr bort min urinvägsinfektion medicin. Tror den blev kvar i bussen!!
skit..

Idag har jag vaknat. ätit pepparkkor & mjölk till frukost.
Vid 12 körde Ricke hem mig och nu sitter jag här.

Har nyss haft telefon-trekant med Madde & vicko.
( alltså att alla tre kan prata med varandra samtidigt)
Vi ska på Trocca kl 5 och käka. MUMMA!
Efter det går vi till Vicko och tar det lugnt resten av kvällen.
Natta & Reggo kommer typ senare oxå.
Senare mot kvällen åker jag och Ricke mit nyborg och spenderar natten där.
Det kommer bli fiiint!





älskar dig!



Kommentarer
evelina

vad du är söt ;)

2009-12-05 @ 17:59:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0