Medina - You and I




Har fastnat lite för denna låt. Vetinte vad det är, men den är härlig på något sätt.


Utropar min besvikelse till Myggan och Trocca.
Myggan har bytt Currydressing.
Trocca har bytt kyckling.
HUR KAN MAN BYTA SÅDÄR?
Och inget av de är ju till de godare.
Ni har förstört mina älsklingsrätter.
Tack.

Idag har jag för första gången börjat längta till jul.
Endast för att min älskling har köpt en julklapp till mig.
Och den är dyr. Därav borde den vara något att längta till.
Är sjukt nyfiken, eftersom jag inte önskat mig något speciellt av honom.
Kan vara vad som helst.
5 dagar kvar.


Har käkat Pizza till frukost idag. Vesuvio, eller stavas de med z?
De glömde dressingen så den var inge god...
Har varit hem en sväng, träffat min bror. Till kalix igen med Emil & Mamma.
Var tvungen att springa in till ricke och pussa på honom för att han är så gullig när han ringde och berättade uti min julklapp.
Nu ska jag se ett eller två avsnitt av Paradise hotel och sedan iväg igen.
Gubben har tankat serier åt mig som jag ska ligga och se idag, & äta slisk.



Älskar dig massor!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0