Maybe you are afraid to try but afraid to never know, what it feels like to be loved?

Efter att ha avverkat en timma vid datorn ska jag sjunka in i ord. Har ganska många konstiga ord jag har till i morgon. Vet ni vad t.e.x Celeber, plagiat, milis, etik ,anekdot, dekadent och debitera är? Förstår inte varför vi ska lära oss vad de betyder eftersom de inte är ord vi någonsin kommer använda. Men de är väl bara att lyda och göra så gott man kan. Tycker iaf att det är väldigt onödigt.

Tror jag behöver ta itu med min hållning. Känner att det är dags. Börjar få väldigt ont i ryggen. Måste börja sträcka på mig. Är inte så attraherande att se ut som en ryggradslös anka..

Det har hänt igen.... Jag och Madde hade planerat att gyma idag. Men vi gjorde som förra veckan. Åt på myggan istället. Vi är superfina, we know!
Men vem äter inte hellre än träna? Är ju inte direkt så jag verkligen behöver träna. Kondisen isf. Är ju inte fet direkt...

Nå nu till orden. Sen mys med Ricke till Håkan bråkan.. ( hoppas jag )

Hej






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0