Julafton imorgon?

Tror nästan att det inte finns en enda som känner någon form av julkänsla ännu. Förstår inte varför det ej känns någonting alls. Lite brukar man ju känna iallafall.

Igårkväll var jag med Natta, Reggo & Madde.
Vi satt hos mig och tog några glas och sjöng till gamla godingar.
Det var mysigt. Vid halv 12 for vi mot kalix. Körde hem alla samt hämtade Ricke från hotellet.

Dagen har ja spenderat i sängen. Förutom att vi varit två svängar på stan.
En för att hämta käk från Buffoné. Den andra har jag varit och köpt en julklapp till Marie.

Håller just nu på med mat. Vi ska käka Kyckling & wook.
Ensamma inatt eftersom att Rickes mamma och bror åkt till stugan idag.

Min Julafton:
Ska äta jullunch med min failj + mormor& morfar.
Öppnar mina julklappar från dem.
Vid halv 3-3 kommer Ricke och hämtar mig och så far vi mot hans stuga som är en bit utanför Arvidsjaur. Så kommer ta ca 2-3 timmar att köra.
Blir där till Lördag mest troligt.
Men kommer ha med mig datorn.

GOD JUL!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0