Sommar sommar sommar...

Kommer sakna den enormt. Ser inte fram emot tidiga mornar, plugg, att leta fram feta vinterjackan och frysa varje gång man går ut genom dörren... Att komma hem till ett kallt hus och sätta sig och plugga så hjärnan ryker. Känslan när du vaknar på morgnen och täcket är så varmt och gosigt jämfört med utanför. Varma skor och vantar... Nä vintern är inte min grej helt enkelt.

Har tänkt att jag ska FÖRSÖKA bättra mig lite här nu när skolan drar igång och man får in lite rutiner igen.
För er som inte vet så blir det frisör för mig. Ser mycket fram emot dessa tre år. Ska göra det bästa jag kan av dom. Man vill ju inte ångra sig sen.
Annars då, Har nyss beställt hem löshår. Så nu är det slut på mitt axelkorta hår. Är enormt less så det ska bli skönt. Dock är färgen ett litet problem. Får se hur det passar. Valde denna färg:



Men planerar att så fort jag får pengar ska jag färga det mörkare.
På ett ungefär som denna vackra kvinna.



Alltid svårt att få det exakt som man vill. Så får se hur jag går tillväga och hur slutresultatet blir.
Kanske blir helt annat. Tiden får avgöra.

Men nu ska jag gå och städa har jag bestämt. Det börjar ju bli höst. Då ska ljusen fram!!!


Kommentarer
nat

Du har ju så jävla fint hår som det är, ändra ingenting :) Hade jag kunnat ha kort och blont som du hade jag haft det för länge sen! ;D

2009-08-20 @ 21:23:00
URL: http://nataliebohman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0