Måndag

Ja då var det en ny vecka. Och här sitter jag efter en heldag i salongen. Roligt att börja fixa och trixa. Idag fick vi lära oss att permanentrulla. Lite knepigt men det går bättre och bättre som med allt.
Det konstiga är att typ hela kalix har vaknat av åskan inatt förutom jag och Ricke? Hur tusan kommer det sig. På alla låter det som att det vari världens oväder. Har inte märkt ett piss. Och säret tror att det är hans säng som är så "skön". att de är anledningen till att vi ej vaknat. Vilket är en MYT! Men bra iallafall att man missade det.
Annars då, Har ju lästut boken jag lånade i slutet på förra veckan. Så har lånat en ny med samma författare. Ska bli kul och se om den är lika bra. Ska börja läsa nu när jag skrivit färdigt här. Om någon timma åker jag till gubben och spenderar natten där. As always! mysigt mysigt.. Salongen all day i morgon oxå. Uppskattas!

Ha det bra ;)


Var ett tag sen ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0