Kiss me like it's the last time, Love me like it's the first time....

Rolig kväll igår haha... Lite speciell men helt okej. Var lite roligt eftersom vi var ett gäng med likadana skor. Så när jag skulle fara hittade jag inte min vänstra sko. Och tusan så ledsen jag blev. Grät och kastade skor överallt. tillslut tog jag någon annans sko och for.. haha! och det visade sig att Johanna hade tagit min. Och jag tog då Elins. Och när Elin inte hitta hennes så tog hon Johannas. Snacka om byten! Så på skolan imorgon är det vi som får gå å kasta skor omkring oss så alla får sin egen. Annars får kvällen bra betyg. Var ju inte med mitt vanliga umgänge men det gjorde ingenting. Hade kul med dom jag var med! Tack för en trevlans kväll...
For ju då till Ricke och sov som vanligt... Idag när jag vaknade ringde Eve och såklart berättade hon att hon skulle äta kinamat... Och japp! jag med... For kring tretiden när jag skulle hem och köpte mig fyra små rätter.. mumma! Fick även med mig Ranch dipp å gurka som jag nu sitter och doppar. Men känner att de blir lite jobbigt här i magen. Måste nog vila lite med min bok.. Kanske sova en stund innan jag plockarihop i rummet.. Tiden får avgöra.. Skola i morgon. Ska bli intressant eftersom vi har karaktär = är i salongen i morgon och tisdag. Måttligt skönare än vanliga lektioner så sug på den ni som inte går frisör...

Nu : LÄSA

Rekommenderar er att läsa Syskonkärlek. Mycket bra bok. Läst 200 sidor redan av 300 och vi har på oss till den 24 semptember. Äh får hitta en till då...

Ha det!



Jag och min söta bror :)


Kommentarer
Elin

Tack själv för trevlig kväll! ;)

2009-08-30 @ 19:48:16
URL: http://elinjohannahedman.blogg.se/
Elin

Tack själv för trevlig kväll! ;)

2009-08-30 @ 19:48:31
URL: http://elinjohannahedman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0