Been there, Done that...

Ja nu var det ett tag sen, som vanligt... Men ni får hålla ut. Värt det känns att sitta och skriva om ingenting. Har aldrig något speciellt jag vill dela med mig. Så det får bli lite ströinlägg då och då.

Just nu sitter jag hos Eve, har gjort middag med henne idag, Chicken Bits... Så sjuuukt jävla gott. Tryckte väl i mig kring 10st. Fick vila ett tag innan vi orkade oss vidare och sola. Och det var nog det varmaste jag varit med om på länge. Så duschen har man nyss kommit ut från, Skönt är ordet!

Annars då. Ja Luleå kalaset i helgen, Kan ju då säga att jag haft det super. Mestadels av tiden iallafall...hehe! Några vet vad jag snackar om haha!
Vi sov hos Kattas kusin, Hon har en studentlägenhet som vi lånade. Blev dock bara en natt i den för min del. Men dom andra klarade sig galant utan mig haha. Kände mig inte så sugen efter första natten att åka dit igen. För det första så delade jag på en madrass..För det andra så tyckte den att det var kul att svika så man vaknade sisådär kring 8 på morgonen av att man låg på golvet.. Så det var bara att köra på med pumpen och väcka alla de andra 6 som låg avddäckade på golv osv. Tror ni jag vart populär då lr? Jovars....

Nytt folk "lärde man känna" lite smått. Alltid trevligt. Och för att sammanfatta helgen i få ord så säger vi : Mysigt och galet ;)
De gillas. Bilder kommer på facebook inom kort. Är bara lite slö hehe!

Nä men nu har jag väl endå skrivit nog tycker jag. Vi hörs väl om ett tag igen haha! PUSS




Ja, sådär såg man ut Fredag = Förjävlig ;)

CYA



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0