Yoghurt

är väl nyttigt? Eller kaske inte sådär supernyttigt. Men jag förstör väl inte min "Nyttiga frukost " när jag häver i det?
Min Frukost har nyt bytts ut från Klämmackor med mkt ost, till Egen müsli mix, skivade bananer och Yoghurt Vanilj!
Rätt duktigt?
Och Vatten dricker jag, Iallafall kring 1L om dagen. Rumpträning 1 gång om dagen. minst. INGET GODIS LR SLISK!
Bonus !

Kom på att jag inte skrivit nå sen skotercrossen. Det är fan två dagar.
Men, det var väl kul där. Åkte skoter hem med Anton. Fick han tillslut att komma och sova hos mig.

Igår for han hem vid halv 6. Och jag for till Eve. Gjorde oss färdiga osv, Vid 10 drog vi Till Björn. Satt där någon timma tills dom for på hotellet. Vi försökte hålla oss vakna men tillslut gick alla och la sig. & när larmet ringde vid 3 så ides ingen stiga upp igen. Jag kände att det vore skönt att sova i sin egen säng istället för att trängas 3st i en 120. Så jag messade mamma och bad henne komma.Så halv 4 var jag hemma & har sovit så gott.

Idag har jag motsått frästelsen av Klyftpotatis & Kött till frukost. Tog istället min "nyttiga" men fan, det är ju lunchtid nu? Då kan jag äta kött. fint bra!

Eve kommer snart förbi med min telefon. Den har legat ute och frysit hela natten. Måste ha tappat den igår när jag gick till bilen. Trodde dock att den var inne hos Eve så ides inte ringa å höra igår. Hoppas den överlever :)

Halv 1 ska jag se Reprisen på Rent hus. Mamma sa att dom kollade hur mkt bakterier det är i smink. kan ju vara bra att veta? hojja.

Idag tror jag att det blir en Pluggdag, fast lär väl inte sluta så lyckat.

nu blire MAT!

Vi höres



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0