What to do?

Jag har hamnat i en enormt knepig sits. Känner mig inte sugen för något. inte ett skit. Och det värsta är ju att jag måste få tummen ur röven senast i morgon! Men varför ska den trivas så bra där inne? Det är inge kul. Bara tanken av att sätta igång med läxorna får mig att vilja gråta. Huvudet känns helt tomt. Förlamat. Skulle behöva få bekräftelse så att det som tynger mig mest försvinner.

En bra sak är ju att jag fick min vad det nu heter att blinka. Vi har lödit/lött uti nå jävla komponenter, u know. Kretskort!!!!!
Var väldigt skönt. Senså fick man veta att det blir prov på fredag. wihooo. Tog såklart inte hem böckerna idag, ( tänkte det var måndag ) Så blir 2 dagar på sig att lära sig allt. suck.
S0 läxförhör i morgon, dock inte svårt. Men jobbigt.

Give me some big arms to hide in, please.



U know i love u.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0