Varför inte?

Nu är jackan hemklickad. Hoppas den kommer passa bra. Klickade även hem en "fest väska" för 50kr. Enkel svart, med kort snöre. Kommer nästa vecka. Längtar!

Som vanligt så får jag ju snilleblixtar lite då och då.. Rätt ofta faktiskt. Fast kanske inte ska kalla dom snilleblixtar. Det är ju mer saker som jag får för mig att ja måste göra.
Idag kände jag att fan. Jag måste bli nyttig. Riktigt supersugen. Men jag är fullt medveten om att det kommer gå åt skogen. Men endå, vem vet? Om jag verkligen försöker denhär gången. Om man bara inte hade bott med en mamma som köper hem slisk hela tiden. Då skulle man ju aldrig proppa i sig allt onyttigt. Fast det handlar väl om självdiciplin.  I guess. Men om jag iallafall börjar dricka vatten. 1-2 Liter om dagen som man ska. Avgränsar godis & allt i den stilen till en dag i veckan. ingen läsk ( dricker jag ändå inte) Samt sover de x antal timmar man behöver. Vilket är väldigt viktigt för mig. Eftersom när jag sovit för mkt så består hela min dag av gnäll att jag är för trött osv. Jobbigt för närstående. Träning är ju också en viktig del. Speciellt för att må bra och vara pigg. Så på den fronten så ska jag väl börja med att köra ca 3 pass i veckan på gym. Samt Rumpträning hemma varje dag ( försöka iallafall) Kan ju även köra den på gymmet de dagar jag är. FÖRSÖKA äta bättre frukost... Och mellanmål är väldigt bra. Men hur jobbigt är det inte att ta med sig frukt osv hela tiden. Och komma ihåg att ha det hemma. Men vad säger ni? låter väl endå rätt okej, Nya saker får man ju komma med eftersom. Men fan nu kör vi!

Man måste väl hoppa i sängen nu va?
Och så ber man mamma väcka mig kring 8-9 tiden?
Då borde jag ha sovit nog. Och varöfr inte lite morgonträning.
Det sägs ju vara bäst. Promenad kanske? 
Tror inte jag kommer hålla det så bra. Måste ju städa mitt oerhört stökiga rum. Fan


Sov sött nu. Puss! 


Kommentarer
Natalie

Jag är världens största godis och all annan slisk ätare, och jag har fan blivitnnyttig. Och det har faktiskt hållt i sig! Största tiden iaf ;D

2009-04-08 @ 23:31:14
URL: http://nataliebohman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0