Shake it !

Det är andra gången jag har syndat sen igår. När hungern var som värst hade jag ingen ork till att göra något matigt. Så jag tog fram Balerina paketet. Inte bra alls. Det var inte meningen. Men vad gör man när man står där i skafferiet, och inget faller en till smaken. Då passar ju kakorna alldelens utmärkt. För stunden. En halvtimma senare har de redan runnit ut och hungern smyger sig närmare. What to do now lixom?

Jag kommer ihåg förut, När jag var som mest datanörd. Jag förstod inte hur folk kunde sitta vid datorn utan musik. Jag kunde inte få in det i huvudet. Hur dom kunde klara av det. Idag är jag en av dem. 90% av min tid vid datorn är utan musik. Jag kom nyss på mig själv att det var tyst. Tvångstankarna drev mig till att gå och slå på lite sväng.
Jag är då tame f*n glad att jag inte är den jag var då. Undra hur mitt liv hade sett ut om jag varit lika nörd som då. Fast det var ju en skillnad på mig och alla dessa cs & wow nördar. Såklart! Brist på aktiviteter kanske? Fast näe. Jag utövar mindre aktiviteter nu än vad jag gjorde då. Är det den klassiska " jag har vuxit ifrån det " eller vad?

Det är påskdans ikväll. wihoo!

Not. Vill inte fara. Är inte nöjd med det som ska bäras, bryr mig inte nog mkt för att lägga ner tid & pengar på det. Så ni får väl tro att jag tycker att jag är fin i det jag bär. Right! anledningen till att man far är att få ledigt. Annars skulle nog den inte gå ihop.

Dundret på lördag. Ska bli fun! Hoppas man har alla bena med sig när man kommer hem.
Kommer väl säkert säga farväl i morgon innan jag drar till baskeri. Men ifall att det ej hinns med så vet ni.
Hemfärd Måndag eftermiddag.
Färdmedel? Buss
Uppdatering Mest troligt Tisdag.
Beroende på om jag stannar hos Anton och tar hand om hundarna.

kanske kommer förbi en sväng och säger hej.

Ha det bra. PUSS&KRAM

Kanske kommer en "outfit" bild senare?
Kanske inte är snygg nog för kameran ;O


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0