Nu sitter jag här idag igen

och väntar på den där jävla postbilen. Dendär gula lilla saken som förhoppningsvis kommer ge det jag vill ha.
Eller ska jag måsta vänta till på tisdag eller onsdag när jag kommer hem? Tänk hur mkt gult jag borde fått bort tills då om jag får det idag. TÄNK

Har för övrigt packat färdigt nu. Blev en full Team sportia väska. Är stolt. Fast då har jag inte räknat med alla utekläder, pjäxor osv. Men allt de andra. Vanliga kläder & hudvårdsgrejer osv. Men det får plats med mycket i den där saken.
Jag hade väldans tur att Frida hade skidor att låna mig. Annars hade jag fått bränna ca 400kr på att hyra. blä!
Nu får vi ju bara hoppas att dom är hela när jag kommer hem igen. haha!

Jag kmr nog lämna Nyborg vid halv 5, 5. Mest troligt.
Så efter det kmr ni nog inte höra något från mig. Inte förrän Tisdag tidigast.
Hoppas ni kmr sakna mig. hehe!

klockan är tjugo över 2 nu. Vart fan är skithögen där?
Denn vet hur man retas,
Ska gå härifrån nu och springa ut direkt den kommer.
Är jag nörd eller vad?

Nåja, ha det BÄST! Puss & Kram

Cya babes

I got skills, right?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0