Money Honey

Har just gjort en smoothie. Banan & Hallon bestog den av. Hällde även i lite äppeljuice. Som förstörde hela grejen. Smakade öl.

Tänker hoppa in i duschen snart. Blir att testa mitt silver shampoo jag äntligen fått.
Efter det blir det nog att umgås.

Idag har jag varit till Kalix, med pappa. Vi åt på kina ( Biff med bambuskott ) Sedan for vi och köpte en hjälm + brillor till min vespa. Har även fått en Bikini + 2 armband av honom, som han köpt i Thailand. Thank U !

Sitter även och funderar på om jag ska beställa en skinnjacka från Nelly. Den är inte sådär SUPERSNYGG så man dör av att se på den. Men den är "speciell". Eftersom att den har knappar istället för dragkedja. Då behöver jag ju inte gå med en som ser ut likadan som alla andras. Det är ju ett plus. Och den är även billig.


Kragen är dock ett minus. Men Sjalmänniska som jag är så spelar ju det absolut ingen roll. Eftersom jag ändå aldrig kmr ha knäppt igen den helt.


Hjälmen + Billorna.
om ni undrar över saken som är kring munpartiet. Så är det ett skydd för blåsten. Gjorde ju häjlmen fulare. Men skönt kommer det bli :)

Nu duschen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0