H&M

Igår beställde jag lite kläder. Endast för att mamma skulle så då tog jag lite smått bara för att ;)
Slutade halv 2 idag, Gick på gymmet i ca 1h.
När jag kom hem gjorde jag bort duschen, Gick ut på Altan och pluggade samt åt.
Duktig som jag är har jag gjort klart kapitel 5. Endast repetition kvar nu i hela boken. Härligt.

Ska söka lite info på internet till en So redovisning. Sen blir det nog bara att ta det lugnt. Kanske far en sväng till pappa. Well se.

Imorgon slutar man kring 12. Blir att åka hem med 12an. Hem & fortsätta med So redovisningen så man får det klart.
Kanske man sammanfattar Non? Why not lixom.

Och imorgon får man veta resultatet på No provet. Wish me good luck!




Detta kommer hem till mig om någon vecka.
Gick inte ens på 100kr ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0