förlåt mig.

För min dåliga uppdatering. Men de sista dagarna har varit ganska fulla.
Orkar dock inte berätta nå ingående om de. Har umgåts med Anton & brudarna i allafall.
Det är min ursäkt. Idag har man varit ute i solen i ca 3½ timma. Hoppas det syns i morgon.
Sitter hos Anton och ser när han tränar. Ska själv köra min rumpövning en gång till idag, eftersom jag glömt de 2 sista dagarna :O fan. Men nyttig har jag varit iallafall. Lite! Har bara fikat idag. Men inte mycket.

Sitter och läser Carinas tidning. Finns ett 4a veckors program där man går ner i vikt genom gång. Sugen att få med mamma och testa. ( Jag vill väl inte direkt gå ner i vikt. men det är bra motion ) Men så man får igång mamma! Om du läser detta så äre ba du förbereder dig !

Imorgon är det skola. Wihooo! Not. Men tröst är ju att det bara är ca 8 veckor kvar. Och de sista veckorna brukar vara slöa. Iallafall allra sista. Finns inte ord att beskriva hur skönt det ska bli att gå ut 9an. Hade dock varit dubbelt så skönt att gå ut 3an istället. Grön av avund på er lixom..

När Gubben är klar blire dusch! gött.

Cya


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0