Hoobastank - unaffected

tänk att sitta i fängelse. tänk att sitta i samma rum dag ut och dag in, klart att man inte sitter i en rutten och ostädad cell som förr i tiden men iallafall, samma saker samma färger hela tiden, ingen kontakt med omvärlden?!
Du kanske får ett besök nån gång, ett brev, ett telefon samtal?
kan inte tänka mig själv i ett fängelse, är beroende av att göra om, pröva nya saker, möblera om.
gör det ungefär 1 gång i månaden, de är något jag måste göra för att må¨bra.
samma så klarar jag inte av att veta att jag måste göra de, å de åde åde innan den dagen/veckan.
När det blir så tar jag oftast en dag där jag är "sjuk" och gör läxorna jag behöver göra, städar osv så mår jag mycket bättre efter det. en aning skevt kanske.

Igår spenderade jag och empi några timmar med att riva tapeter, mycket roligt, till en början iallafall...
såhär såg de ut när vi fått bort de mesta.


nu blire plugg!

Anton <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0