Härliga ungar!

Mamman frågar: Vem har vitt skägg?
Ungen funderar lite,ler och svarar : Mormor!



Unge 2, petar sig i näsan ett antal ggr och får sedan ut en kråka som han lägger fint i andra handen och ropar sedan åt sin mamma
" mamma, jag har något åt dig"
man hör att mammam blir lite glad och frågar
"vad, en skööldpadda?"
Hon kommer in i rummet.
ungen viker upp handen där han samlat snorkråkan.
"Här, det är en kråka"


för övrigt så har jag sprängande huvudvärk, fryser som ett sär och är pissnödig, kan det bli bättre...
har prao idag på operations avdelningen.
Gick ju bra, fast jag svimmade. men de gick ju över, senså gjorde jag lite allt möjligt. men huvudvärken har tagit över, jag drar härifrån!
Puss

P.S i morgon tapetserar jag om i mitt rum !


Kommentarer
Anonym

från afv

2008-03-12 @ 14:20:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0