Gratz!

Hello!
sitter och knaprar på lite is ja hitta på en hemlig plats. HAr nyss beställlttt lite kläder och sånt och ska snart bege mig till min säng, i brist på nå å skriva så kan ja väl berätta lite om va ja inte gjort i helgen...
Fredag var rätt slö, anton kom. gjorde int allt för mkt. lördag blev de å tapetsera och städa. söndag var jag med anton ett tag sen tränade jag och ikv har jag kollat på lite utlandsresor samt kryssningar.
kul liv. men senså äre ju tisdag snart, vilket innnebär att kungen fyller år ( för er tröga så är det jag)
blir nog å göra hål i magen på torsdag om de vill sig väl, och lite sånt, på lördag får jag smörgåstårta och marängtårta. vill ni ha så äre ba ge mig en gåva först så löser vi de där.
tyvärr så har ja inge annat å skriva och min pissblåsa är alldelens full så kyss & lätta smekningar.
MVH Viktoria Nilsson Morin !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0