Grattis mig i efterskott!

18 mars.Grattis !

hejsan. sitter i min egen säng å fetlanar med självaste15pers. (EmPi)
för att vara deltaljrik så sitter jag och dricker soda stream med blandsaaft i och leker med mitt spott ut och in,
messar med anton som ligger typ 1000000 mil ifrån mig i en husvagn med famijen.

Lovet har då varit det tråkigaste och minst händelserikaste jag nånsin upplevt..
jag och emmelie har endast legat i sängen och ruttnat på ett ungefär.
i Lördags blev det "kalas" för min del, fick  mig 1750kr,blommor,godis,gardiner samt gardinstänger
och besked på att jag kmr få mig en vespa i sommar. vilket skämt...

har oxå fått mer penghar 600 kr,åså har jag beställt kläder mamma betalar , och så ska moromr betala när ja köper nya fotbollsskor, sen vettefan om de var nåmer, säkert de.

imorrn blire å slösa uppp en endel av pengarna på en plattis,en ppalestina sjal och kolla om de finns nå åt världens bästa ;)<3

men nu blire å sova om nå tag, har endå inge å skriva så

P.S ni har glömt att jag och Anton har varit tsm ett halvår i lördags ;))

Ha den äran!




Kommentarer
sanna

Hoppas du haft en bra dag :)
Godnatt.

2008-03-24 @ 23:10:15
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0