Boda borg i morgon!

Idag är det nog första gången jag riktigt skämts(?) över mig själv.
kände allas blickar när jag gick genom längorna, trättpunkten , matsalen...
- " åh vad fint de blev "  Visst, skulle ni varit jag skulle ni nog mest troligt inte ens gå till skolan.
för er som inte vet så när jag försökt få mitt hår blont så har jag bara lyckats få det gult på ett ungefär.
men oroa er inte, jag ska inte ha det en längre tid. är surt eftersom ja lagt ner 250kr på att färga mitt hår gult!



För övrigt så är jag pank, usch så surt det är.
Min pappa sa för några dagar sen " jag har lagt in pengar på ditt konto, var nu rädd om dom. du måste lära dig att spara pengarna....."
- Jaaaaaaa! jag ska, sa jag...

några dagar senare står jag här med 20kronor i min klave och vetinte var jag ska ta mig till..
snälla hjälp mig?
kan ju alltid pröva starta en " rädda dom gulhåriga barnen i Newcastle fond" på coop. varför inte sätta in en bössa på chili?
där borde de ju gå fort å få ihop 100kronor.

Ja, de är inte lätt när det är svårt. och nu måste jag gå och städa mitt rum, börjar få klagomål av grannarna när dom inte ens ser in genom fönstrena..





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0