Bad Hair Day

Nu är det så att jag har inte lust med ett skit, bara ligga och kolla i taket och höra musiken sväva in i öronen.
Dessutom så är ju detta jävligt passande eftersom jag har so prov idag, vilket jag kommer vägra. aldrig!
har inte läst på nå. synd för mig.
nå far nog på skolan endast för att vi ska på någon konsert, om det inte är hör & sevärt så blir jag arg.
anledningen till att ja sitter här är att jag steeg upp 30minuter tidigare än vad jag brukar.
Senså har jag färgat håret ca 6 ggr sen i lördags.. och jag är seriöst inte nöjd. men det får gå eftersom jag ej har pengar till att göra om det, senså tror jag inte håret pallar så mycket mer .
nåja nu är min gröt klar.


Kommentarer
A

Öuw

2008-04-22 @ 19:31:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0