2012-03-27 TRÄNING


Eftersom att jag är urusel på att äta bra har jag börjat fundera på att pröva proteinpulver/tillskott. Jag tränar oftast 4 styrkepass i veckan men jag äter inte nog mycket och ofta för att klara av att ha blodsockernivån på en bra nivå. Jag äter inga mellanmål och en ostadig frukost. Vilket gör att jag alltid blir sötsugen, speciellt om kvällarna. Istället för att då göra något rejälare/nyttigare så tar jag ett kakpaket med lite mjölk till, eller varför inte en chokladkaka.

Känner att jag behöver något enkelt att ta på kvällarna eller efter jag tränat istället för att alltid ha proteinrik mat med mig eller hemma. Har läst om många som använder det och jag tycker det låter som en bra lösning. Jag gillar enkelt! Känns inte värt att träna som jag gör utan att få i mig allt jag behöver, eftersom att jag snarare bryter ner musklerna då än att bygga upp dem.

Jag är verkligen ingen som skulle gå på diet eller så, jag vill kunna unna mig något gott då och då. Jag är inte heller ute efter någon viktminskning. Klart man vill ha mindre fett på ex: magen men vågen är ingenting för mig. Jag vill se resultat i spegeln. Det är grejer det!

Har mätt mig innan jag började träna och på bara en månad blev rumpan 2cm större runt om och fastare samtidigt. Det gillas!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0