2011-08-25

Nu är det bokat & klart. Jag Ricke & Emil Larsson (Flary) ska åka till Stockholm den 22-25 September. De ska spela pokerturnering(ar) & jag ska gå på stan bla. Vi kommer bo hos en kompis till Ricke. Det bästa med det är ju att några av mina vänner flyttar dit idag så det hade väl inte kunnat bli bättre timing. Får hoppas att de vill vara med mig bara. Det är första gången i mitt liv jag är dit. Bättre sent än aldrig?
Känns dock lite tight eftersom vi åker till Cypern en vecka efter men det var tydligen inte någon bra turnering någon annan helg.

Annars då. Skolan har börjat & Ricke ska köpa ny bil. En Audi TT, från Timrå. Då kommer jag, han, hans mor & bror fara ner dit & hämta den. Så då blir det en till stad att besöka för första gången. Men jag klagar inte.

Nu vet ni det & jag ska fortsätta se OTH.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0