2011-08-10

Är på jobbet, har just fått energimassage. Var superskönt!
Igår skrev Ricke att han hade en överaskning när jag kommer dit & att jag kommer bli skitglad. Jag tänkte att det var nå skit som att han hade bäddad sängen eller nå men faktiskt så var det en riktigt bra en.

3 Oktober åker jag till Cypern ( Agia Napa ) med Electrotech ( där jag jobbar ).
Min älskade svärmor bjuder med mig i utbyte mot att jag kommer & jobbar åt veckan. Är hon inte snäll så säg ;)
Hotellet heter Aktea & vi har valt till all inclusive.









Kommentarer
therese jahadgar

ÅÅÅÅÅÅH VAD FUUUUSK!!!!!!!!!! nu vart jag avundsjuk.... var där 09, exakt där. på aktea! har bilder därifrån på facebook, om du inte redan har sett det :) SKITBALLT HOTELL!

2011-08-12 @ 20:53:38
therese jahadgar

ni kommer att älska stället! det är helt otroligt vad fint det är där! hotellet är bara för suuuuper!!

2011-08-12 @ 20:56:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0