The naked truth.

Jag ska ju till Hermelinen imorgon i Luleå och träffa en hudläkare. Är väldigt spänd över det eftersom jag så gärna vill ha hjälp med min hy. Ni som aldrig sett mig helt utan smink tänker säkert att jag överdriver. Men icke! Jag ser hemsk ut när jag är helt neutral. Jag har inga stora bölder eller så ( det hade ju inte varit så lätt att täcka över ) men jag är väldigt röd pga av att jag tryckt i princip alla finnar jag fått så det är fullt med ärr. Jag är väldigt känslig när det kommer till vad jag äter. Trycker jag chips vaknar jag oftast upp med 6-12 finnar dagen efter. Utan att överdriva. Flera gånger har det varit så att jag varit helt öm i pannan pga det. Så håller tummarna att jag får någonting som kan hjälpa stackars mig.



Ni skulle bara veta vad som gömmer sig där under haha!



Kommentarer
Nathalie Sundqvist

Kan du inte uppdatera om besöket där sen? Skulle gärna vilja ha lite info :) vi verkar ha samma dumma problem! Haha



2011-04-10 @ 23:41:10
Evelina

Det är ju tur att det finns hjälp :) Hoppas det går bra.

2011-04-11 @ 20:52:29
URL: http://evelinaahl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0