Sunday morning.

Denna dag har varit en väldigt slö dag. Tur att jag har ett par timmat kvar att göra något vettigt av. Jag vaknade kring 10 & sen dess har jag bara legat i sängen. Fastnade på denna blogg http://lisasjosten.myshowroom.se/
Har suttit och läst ca 20 sidor & det tog ju sin tid. Fick ett enormt sug av att läsa tidningar så for ner på stan och köpte två stycken. Veckorevyn och Elle. Blev väldigt besviken på Elle faktiskt.

Resten av dagen hade jag tänkt göra följande: Plugga till Nk provet på tisdag. Duscha ( ansiktsmask,peeling, & inpackning ) samt sola. Till middag blir det lax eftersom jag såg en underbar bild på det i Elle. Hade nog kunnat bli sugen på vad som helst just nu eftersom det ända jag ätit idag är chips & dipp.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0