Pickin on series.

Idag valde jag att stanna hemma från skolan, vaknade kring 5 med världens ondaste hals. Kunde inte ens gapa utan smärta. Då kan ni tänka er hur vacker min röst var. Eftersom vi hade kundpass idag tänkte jag att det inte är så trevligt att stå å snora framför en kund så Madde fick ta min kund. Tack som tusan! Det behövdes verkligen att vila upp sig. Har just varit & bastat med inpackning, ansiktsmask & peeling. Känner mig som en ny människa.


Kom på att jag nyss inte hade någon vår/sommarjacka & nu får jag knappt plats på krokarna.  Har nu totalt 5 stycken. Har haft en svart skinnjacka, brun skinnjacka & en vit sportigare jacka sen tidigare så har endast köpt en beige tygjacka ( halvkort ) & en grön tygjacka ( lång ) Behöver verkligen inte köpa någon fler nu. Uppdat: haha! glömde att jag faktiskt har 2 svarta jackor men tror jag bara kommer använda ena av dem i sommar. Typiskt tjejgrej: Jag har inga kläder, åså har man hela garderoben full...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0