...

Fick en förfrågan om att jag skulle uppdatera om mitt besök hos hudläkaren. Jag är ju då expert på att inte komma ihåg vad som sägs. Jag fick iaf en gel som heter Differin. Den är receptbelagd och den ska smörjas på varje kväll. Hon pratade bla om att jag har mycket porer som är igentäppda & att det då blir mkt talg & då blir det finnar osv. Porerna måste alltså öppnas upp. Det är det krämen ska göra. Sen blir det återbesök om 4 månader för att se hur det går, om det funkar eller om jag måste pröva något annat. Kan återkomma när/om det börjar synas någon förändring.



Annars idag har jag haft skola från 9-20. Känner mig helt död nu så ska börja krypa ner i sängen & se skilda världar tills ögonlocken ger upp. Ha det bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0