I remember you...

Idag har vi haft sista skoldagen. Hade kundpass, slingade & klippte. Efter lunch fikade vi och spelade med andra ord. Nu ska jag bara lägga mig i sängen och se Oth och njuta av att jag inte behöver tänka på någon ogjord läxa eller så. Det känns underbart! Om ni undrar varför jag säger sista skoldagen är för att vi har praktik resten av tiden innan lovet.

Var ju på hockey igår, såg kanske 5 minuter resten av tiden roade jag mig med att läsa en bok. 152sidor hann jag med. Läser Jessica Anderssons Självbiografi. Den handlar om hennes barndom. Hennes mamma och pappa var nämligen missbrukare.

Ikväll blir det Idol och Jay kommer vinna. Lugnt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0