Heartbeats

Idag har jag slutat rätt tidigt. Var på stan och köpte förhoppningsvis min sista julklapp.
Tänkte skriva min önskelista här mest för min egen skull. kommer aldrig ihåg allt vad jag vill ha, då är det lätt att gå in här och kika. Skriver jag på papper är de borta efter två dagar.

1. Rengöring från Hudverket
2. Kanebopuder
3. Concealer från MUS
4. Löshår från Tajmahal
5. Parfym ( Pink sugar )
6. Årskort på Tc
7. Nagelförlängning på Valentina

Den 18 December ska vi med jobbet på Hår & Naglar och bli fina.
De kommer plocka & färga brynen, sminka & fixa håret samt manikyr.
Efter det blir det julbord på Valhall. Därför håller jag på och sparar mina naglar. Det går sådär. Måste verkligen skärpa mig så att de har några naglar att fixa. De hade de inte förra året haha. Fick sånt där medel som gör att det smakar illa när man biter, hojja!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0