Evelina Holmqvist <3

Alla verkar vara inne på de där dagsgrejerna som har ett nytt tema varje dag. Jag orkar inte göra något sådant men när jag sett hur alla skriver om sina bästa vänner fick det mig att fundera. Jag har sjukt många bra vänner. Jag har ingen speciell som är absolut bara min. Det fick mig att fundera på riktigt. Men det var ändå inte så svårt att kunna säga att Evelina är den jag kommit närmast. Vi går i samma klass, pratar varje dag både där och när vi är hemma. Jag tänker inte sitta och skriva att hon är underbar, snäll osv för det förstår ni väl att jag tycker. Hon är den jag alltid messar/ringer om det är något speciellt jag vill prata om eller bara om de är något roligt som hänt mig. Det bästa med henne är nog när vi sitter och drömmer oss bort på vägen hem från praktiken. Det är alltid på hemresan vi babblar som mest. Vi skrattar alltid lika mycket åt det när vi tänker på hur knäppa saker vi faktiskt pratar om. Hon är en sån person man bara behöver vara med. Ingen stress om att vi måste göra något utan vi kan lika gärna bara ligga i sängen och se film eller bara prata men vi är båda likadana så vi somnar i princip alltid. Hon klarar av mina dagligt elaka skämt som är väldigt lätt att ta åt sig av. Ibland får hon faktiskt till det hon med. Jag är väldigt glad att vi går i samma klass för annars hade vi inte haft den relation vi har idag. Därför tycker jag det är synd att inte fler gör det för man hör allt för sällan av alla andra. Speciellt när vi är så många.



Kommentarer
eve

gud jag blir ju tårögd <3

2010-12-10 @ 09:01:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0