New start!

Ja som endel redan vet så har man ju då blivit singel. Vilket då självklart är jobbigt, men det var väl endå det bästa för oss båda. Känns förjävligt just nu. Men så är det ju alltid. Får se hur länge det håller i sig.
Kommer vara tufft några dagar framöver tills man vant sig. Men that's life.. Tur är ju att vi skiljdes som vänner och förhoppningsvis kommer vi försöka umgås som de inom en snar framtid. Jag vill honom absolut ingenting ont. Utan önskar honom all lycka.

Har även fått samtal från t.e.x Farmor & Lena ( för er som vet vem hon är ) Och det var roligt att dom brydde sig om mig, och försökte peppa mig.

Det enda jag behöver nu är mina vänner, som stöttar mig & hittar på saker tillsammans med mig.
För tyngst är det när man blir sittandes ensamen hemma.
Så tveka inte om ni hittar på något att fråga mig. Säger inte nej ;)

Har förövrigt varit på hår & naglar idag. Spray tan(a) mig. så jag blir gradvis brunare & brunare :) ska bli kul att se hur jag ser ut i morgonbitti, ( hon sa att man kan vara skitbrun då man vaknar, men att det försvinner endel när man duschar )
Får ju inte duscha på 10 timmar. Så får se hur mkt som far bort sendå..

Kan ju lägga upp bild när ja orkar ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0