Gammal musik

är något nice, så härligt att sitta å lyssna igenom gammal musik man nött sönder för 1 år sen.
Har hittat ett dussintals skivor sen år tillbaka. Speciellt kul när man kommer ihåg texterna!
Tur att mamma inte är hemma som jag spelar;)

Hittade nyss " Fuck off and die, du är för ful för mig" blablabla."
Och "until the day i die, vet dock inte riktigt vem det är som sjunger, men den nötte vi alltid till fotbollsträningarna.Ida du borde känna igen den ;)

Kanske kan komma med mer förslag med fullständiga namn någon dag om jag is,
tänkte snöra upp någon bild på mitt nystädade rum. Städade ju som sagt igår.
Nån bild blev suddig ;s vet inte varför, men ni ser ju iaf:)





Inte så snyggt kansk ;) Men sängen får 10 av 10 ! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0