Counting all the assholes in the room.

Well, I'm definitely NOT alone...

Dålig dag idag tycker jag, tråkig lördag. Så här får det inte vara. Hade hellre suttit hemma en annan dag men inte idag, Det är inge kul.
Och medvetandet om alla prov som kommer till veckan vill jag inte ens tänka på. Morgondagen blir nog inte heller rolig alls.
Varför alla prov på en och samma vecka? Det går inte. Skona mig...


Att ställa om sin vardag var lättare än jag någonsin kunnat ana. Det enda problemet är all dötid. Speciellt när alla andra tofflar. What to do then?
Samma dag kändes ju som ett helvete, Och hur jag tvivlade på hur jag skulle orka. Måste säga att jag underskattade mig själv. Som nog alla gör i dessa situationer. Känns skönt att vara fri.

Och hur skönt känns det inte att sommaren är sjukt nära. Denna sommar ska bli KING!
Det ska jag se till ;)

Men nu har jag inget annat att dela med mig av.. Hoppas "någon" räddar min kväll snart innan ja går och lägger mig. PLZ

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0