Torsdag

Slutet är nära. Sista skoldagen för denhär veckan imorgon. Skönt ska det bli!
Idag hade vi ingen syslöjd så då gick jag och ida ner på stan, eftersom att jag skulle inhandla ett par jeans + skor.


Väldigt nöjd, dom hade dock inte i rätt storlek på jeansen så de blir lite baggy?!  style.
Kan inte hjälpas när mans rumpa knappt existerar. Samt otränade & beniga lår.
Känns skönt att ha slösat 1000kr på mindre än 15 minuter.

Annars hände inget roligt på skolan.

När jag kom hem bjöd jag över Emmelie på renskav och mos.
Det gick att äta faktiskt.
Sedan for jag till mormor med mamma, dom var ej hemma så mamma sydde en tröja det var hål i, jag fikade och sedan for vi hem igen. Så nu ska jag gå och se lite tv, packa till i morgon ( ska till anton ) och sedan duscha.

Min lilla sötrumpa har varit sjuk typ hela veckan, jag har inte träffat honom sen måndag morgon i bussen!
buhu, saknar dig gullunge <3 



Anton Johansson <´3

Nu kommer han säkert slå mig för att jag la upp denhär bilden :(






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0