Torsdag

Slutet närmar sig, Fredag i morgon! vilket innebär HK. måste erkänna att jag är lite nervös. har ingen aning varför! Det är väl pressen att man måste prestera bra så att man får höjt betygen. Man har ju ej så många försök på sig. Vilket suger!

Idag var jag slö, Somnade om när väckaren ringde och klev upp tjugo i 8 istället. For till skolan kl 8 med mormor. Åt frukost och gjorde lite på min redovisning på språk-valet. På slöjden bestämde ja mig att börja med en mössa. Ska sticka den! Valde mörkgrått garn. Hoppas det blir snyggt. 
Sen på elev valet, satt jag eve amanda och katta och fula oss. Maria blev dock en aning less på speciellt Eves snuskprat! Kul var det då iallafall! 
Efter det hade vi projekttid, Fick inte gjort någonting alls, Slutade 3 så jag och mamma for och hämtade Anton och for hemåt.
HAr ätit och gjort Chokladmuffins! Mumsigt va?!

Nu kom Anton från duschen, så nu ska jag gå!
Ha det bra :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0