Onsdag

Ny dag, nya möjligheter. 
Har haft en ganska mysig dag. Träffat ovanligt med människor. Först vaknade man upp med den bäste av dem alla. Sen alla på skolan. Dagen rullade på rätt snabbt. Maten var äcklig som vanligt. Sen blev det gympa, Aerobic så man fick röra på fläsket. Efter det har jag och katarina spelat in lite info till vårat projekt om nyborg. Fick skynda mig därifrån, drog ner på stan med lokalen och träffade Ante. Han hade köpt sminkväskan jag ville ha, tack älskling <3 Men då sku han fara hem så stog och samtalade lite med honom och Orre. Tills dom lämnade mig och for hemåt. Då vart det bara att vänta på nästa sällskap, Ida och Nikta. Som var på väg mot staden för vi skulle gå och ta en "fika" på myggan. Det var trevligt och så. Satt där och bytte ord tills Nikita skulle och träna och ida sola. Så då gick jag ner till bussis och väntade på den. Klev av hos mormor, så åt och kollade på lite kort & top model. Efter det körde mamma mig till pappa, Där gjorde vi inte så mycket, for en sväng till kalix och handla. Sedan drog vi mot Rolfsbacken och hälsade på Tobbe & kajsa. Och nu sitter jag här. Ska hoppa ut kläderna, borsta tänderna & tvätta bort sminket och sen blir det sängen för hela slanten...

Kommer några kuliga bilder jag & min sköna hade roligt åt här igår.. Ha d bra !




Kommentarer
Anonym

sikken dag!

2009-01-14 @ 22:03:31
Empan

HAHAHAHAHHA, jag dör.

2009-01-15 @ 10:45:50
URL: http://emmelieeemorin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0