Onsdag

Blir allt mer och mer osocial, Men jag har en förklaring. Jag har mycket att göra helt enkelt !
Igår var jag hos Anton så det var därför. Idag har jag städat i köket & gjort god mat. Tog en bild så ni skulle få lustas, men har inte en aning om vart min kabel är till mobilen. Så sry! Det var iallafall Kyckling + wokgrönsaker. Jag och mamma hade en mysig dejt med tända ljus. Hon tycker dock inte om grönsaker så speciellt mycket så det blev mycket pet för hennes del. 

Imorgon kommer jag nog inte att vara så mkt mer social, eftersom att gullungen kommer hit! MEN kika in ändå ifall jag lämnat några spår! 

Har ingenting intressant att ta upp så tänkte prata om Hitler! OKEJ TA DET LUGNT! För att ni inte ska tro att jag är helt dum i huvudet och tkr om honom eller något sådant så tänker jag bara säga att jag tycker varken om honom eller var han gjorde, men historien är rätt intressant.. Vi håller då på om andra världskriget i skolan. Vilket jag tycker är intressant, speciellt hur smart Hitler var. ( kan även misstolkas ) Men jag menar att han löste saker smart så att han skulle få som han ville. Han fick Så sjukt många människor på sin sida. Fast det förstår jag, som han hållde på. inte skulle då jag gå emot honom om jag hade levt då. Vet inte vilka det är som läser detta, men om ni har någon kommentar eller något intressant om hitler och andra världskriget så tell me! Kan alltid vara bra att veta! Eller en kommentar om vad ni tycker om honom ?! vad ni vill, alltid kul att få en kommentar ( dock inte elaka ) 

Har ont i ryggen nu så ska gå och ta en varm dusch och sen göra lite läxa. Vi höres i morgon ! Sov gott gott folk :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0