Ledsen!

Har ej haft tid med att skriva. Men nog har ni haft annat att göra så ingen fara. Visst? 
Helgen har bestått av mys och städning.
Vi har rensat vårat oerhört stökiga förråd. Skönt!
Annars har jag bara umgåtts med Anton hela helgen.
Vi har bakat, lagat mat, sett tv, Städat, Myst osv.
Brudarna festade men jag valde att stanna hemma istället.
Har varit en skön helg, lugn.

Men nu är veckan igång igen! Wie
Får se om det är dags att börja läsa lite nu så man inte hamnat efter. 
Men man får ju ingen motivation när det inte finns något provdatum ännu!
Skulle dock vara sjukt skönt att kunna lite iallafall när alla andra börjar träna
Så att man får känna sig lite lugn och inte tokplugga sista veckan.
Alla prov lär väl komma samtidigt, som vanligt.

Nationella har vi ju iallafall på Tisdag & Torsdag! Suck...
Kommer säkert gå åt pipan. Men vi håller tummarna, visst?
Har för övrigt valt till gymnasiet nu. 
Det blev 1. Frisör 2. Hår & make up 3. Handels

Så då äre bara att plugga upp betygen så att man får sig 3 roliga år.
Nu ska jag tvinga mamma att toppa mitt hår och sedan byta gardiner, sängkläder och duscha.
Cya

Bjuder på en snygging.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0